• 02634215990
  • 09109400668

طراحی وبسایت تفکر خلاق آرتنوس

طراحی سایت و برنامه نویسی پرتال

+

تولید انواع نرم افزار

نمونه کارهای منتخب سئو و بهینه سازی
طراحی سایت
طراحی رسپانسیو
طراحی رسپانسیو: در این مقاله، ما به شما یک موضوع پاسخگو یا واکنش نشان خواهیم داد. شما همیشه با این مسئله مواجه شدید که با تلفن همراه یا رایانه لوحی خود را با صفحات موجود در اندازه و اندازه با تلفن همراه یا با رایانه لوحی خود مقایسه کرده اید و برای دیدن لینک یا محتوا که میخواهید، بزرگنمایی و بزرگنمایی می کنید.
این وب سایت ها از تکنولوژی Instant Messenger استفاده نمی کنند.
با تکنولوژی طراحی پاسخگو، این مشکلات ثابت می شوند. طراحی خلاقانه تفکر خلاق آرتنوس همچنین به گونه ای عمل می کند که سایت را برای تعدادی از سفارشی سازی در هر دو گوشی و تبلت همسان سازد و اندازه اندازه فونت و لینک ها را همانطور که اندازه صفحه را تغییر می دهد مشاهده خواهید کرد. آنها به طور کامل در اندازه خود هستند و شما به راحتی می توانید آنها را مشاهده کنید و دیگر هیچ زوم و بزرگنمایی ندارید.
برای تست بصری سایت، می توانید مرورگر خود را به حداکثر برسانید و در صفحه مرورگر خود با ماوس خود بزرگنمایی کنید، می توانید ببینید که اندازه صفحه تغییر کرده است، اما پست ها و پیوندهای هنوز قابل خواندن هستند و نیازی به زوم نیست یا بزرگنمایی نمی کنند یا اسکرول، آن را هر دو در صفحه اصلی و در صفحات داخلی تست کنید
امروزه با ظهور تکنولوژی و صنعت تلفن های هوشمند و تبلت ها درصد از مرور وب توسط تلفن همراه و رایانه لوحی ساخته می شود. و به عنوان کاربران وب افزایش، وب مسترها باید فکر کنند
از آنجا که اگر وب سایت شما در حال مرور وب نیست، بازدید کنندگان شما راحت مرور وب را در وب سایت خود از دست خواهند داد و این باعث کاهش بازدید و از دست رفتن بازدیدکنندگان شما خواهد شد، بنابراین بهتر است وبسایت خود را تا طراحی Reissant یا در اسرع وقت. اگر می خواهید یک وب سایت جدید را راه اندازی کنید، از این فناوری استفاده کنید
شرکت تفکر خلاق آرتنوس توانایی ساخت وب سایت شما را برای پاسخگویی فراهم می کند.
یا اگر می خواهید یک وب سایت جدید را سفارش دهید، می توان آن را جاسازی کرد
پس از سفارش در مورد پاسخگو سایت، با همکاران ما هماهنگی داشته باشید
ارتباط با ما:
کانال تلگرام : https://telegram.me/artenooswebdesign
تلگرام : @artenoosco2
تلگرام : @artenoosco
اینستاگرام : https://www.instagram.com/ARTENOOSCO
تلفن :
+982632721747
+989109400668
فکس :
+982142694645
آدرس:
کرج - گوهردشت - پایین تر از چهارراه سه باندی - جنب نمایشگاه اتومبیل رویال تهران - ساختمان میلاد - واحد 10
مزایای طراحی وب سایت
شاید این سوال به شما بوجود آید که مزایای وب سایت چیست؟
سایتها مزایای بسیاری برای مدیران و صاحبان آنها دارند، از جمله به شرح زیر است:
تأثیر سایت در اعلان: داشتن سایت مانند داشتن یک کاتالوگ اما با بسیاری از مزایای دیگر. کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متن باشد، اما سایت همچنین می تواند تصاویر، متن، فیلم ها و صدا و یا انیمیشن را ضبط کند تا اطلاعات جامع را با محتوای جذاب تر ارائه دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه دارد، اما برای طراحی یک سایت پویا فقط هزینه اولیه طراحی و نگهداری پرداخت می شود و پس از آن می توانید یک صفحه بی نهایت ایجاد کنید که هزاران یا میلیون ها کاربر از سراسر جهان، آنها می توانند بارها و بارها آنها را ببینند.
تأثیر بازاریابی سایت و توسعه بازار تجاری:
موتورهای جستجو برای شما هزینه ای برای شما نمی گذارند ربات فقط سایت شما را پیدا می کند سپس، هنگامی که کسی به دنبال هر یک از خدمات یا محصولات یا اطلاعات ارائه شده در سایت شماست، این موتورها شخص را به سایت شما هدایت می کند. میزان بازدید کنندگان هدایت شده به سایت بستگی به پارامترهای زیادی دارد، اما در بدترین حالت، حدود 50 نفر در روز به وسیله یک موتور جستجو هدایت می شوند. img
در دسترس بودن و شاخه 24 ساعته:
سایت شما با یک کلیک تنها با اطلاعات و محصولات یا خدمات و در تمام روز و حتی در تعطیلات باز است.
img
مراحل طراحی وب سایت
مراحل طراحی وب
طراحی وب سایت اساسا یک هنر اختصاصی است که دارای جنبه های فنی بسیاری نیز می باشد. طراح وب موفق به برقراری ارتباط با مخاطبین سایت و انتقال پیام سایت شده و پاسخگو و پاسخگو به کاربران وبسایت و سهولت و رضایت است. . جنبه های فنی طراحی وب در واقع ابزار اجرای عناصر مختلف یک سایت است تا سایت در سرعت مناسب در مرورگر مخاطبین نمایش داده شود و در عین حال کارآیی و ایمن باشد. در واقع، یکی از عناصر کلیدی در طراحی وب سایت طراحی روانشناسی وب سایت است

img

مرحله اول طراحی سایت: نیاز به اندازه گیری
در مرحله اول طراحی وب سایت، باید مشخص کنید هدف از طراحی وب سایت چیست. در این مرحله، شما باید با مالک وبسایت یا افرادی که در زمینه فعالیت وب سایت مطلع شده اند صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. پاسخ هایی که شما باید در این مرحله پاسخ دهید عبارتند از: وب سایت مورد نظر شما، کدام یک از وب سایت ها چیست؟ آیا وب سایت اطلاعات بیشتری دارد یا جنبه های دیگری مانند فروش کالاها و خدمات یا سرگرمی و به اشتراک گذاری بازخورد کاربر و طراحی وب سایت؟
مخاطبین وب سایت شما چه کسانی هستند؟ آیا به وب سایت هایی که توسط عموم مردم یا بخش خاصی از جامعه مورد هدف قرار می گیرند اشاره می شود؟ به عنوان مثال، دانشجویان، پزشکان، بازرگانان ...
برآورد اولیه از تعداد مخاطبین سایت و همچنین میزان اطلاعات موجود در سایت. آیا وب سایت برای طراحی به عنوان کوچک و کوچک، با تعداد نسبتا محدود بازدید کننده، و یا توسط بسیاری استفاده می شود؟ به عنوان مثال، یک وب سایت کسب و کار که تازه شروع شده است، در هنگام راه اندازی قابل ملاحظه نیست، اما یک وبسایت که برای یک مدرسه یا کالج برای ورود به نمرات دانش آموزان راه اندازی می شود، قطعا با راه اندازی بیشتر مشتریان است. وبسایت با یک کالج یا مدرسه مواجه خواهد شد.

img

مرحله دوم طراحی وب سایت: تهیه طرح اولیه سایت
پس از دریافت اطلاعات اولیه در مورد طراحی سایت، اکنون می توانید مرحله بعدی طراحی را با توجه به اطلاعات دریافت شده در مرحله اول وارد کنید.
1. بخش های مختلف سایت را مشخص کنید. حالا شما باید قسمت های اصلی سایت را مشخص کنید. برای مثال، سایت فروش لپ تاپ را در نظر بگیرید. بخش اصلی این وب سایت در واقع ارائه اطلاعات در مورد لپ تاپ های موجود برای ارائه یا فروشگاه آنلاین است و می تواند در نظر گرفته شود تا مخاطبین بیشتری را به یک زیر بخش برای دانلود رانندگان و نرم افزار جذب کند.
2. ساختار اصلی سایت خود را شناسایی کنید. شما باید یک لینک منطقی بین صفحات و بخش های سایت به عنوان طراح سایت ایجاد کنید تا مخاطبان در سایت سایت اشتباه نکنند.

img

مرحله سوم طراحی وب سایت: سایت تحویل محتوا
اکنون شما نزدیک به اجرای نهایی و طراحی نهایی وب سایت هستیم و باید محتوایی را که میخواهید به بخشها و صفحات وب سایت وارد کنید آماده کنید. محتوای یک وب سایت میتواند شامل موارد زیر باشد:
1. متن سایت: این می تواند شامل متن قابل دانلود یا اسناد قابل دانلود باشد
فایل های چندرسانه ای: مجموعه ای از تصاویر یا فایل های صوتی و تصویری که انتخاب شده و با محتوا یا محصولات و خدمات سایت ارائه می شوند.
فایل های قابل اجرا: شامل درایورها یا پلاگین ها و نرم افزار های مختلف مربوط به زمینه فعالیت سایت. 

img

مرحله چهارم طراحی وب سایت: پیاده سازی وب سایت
اکنون، با استفاده از تمام اطلاعات و آیتم های جمع آوری شده در مراحل اول و دوم، زمان ایجاد یک سایت یا همان طراحی سایت، اما قبل از پاسخ به سوالات زیر:
با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، اجرای و طراحی وب سایت با استفاده از ابزار و نرم افزار می تواند انجام شود؟ کدام یک از ابزارها و نرم افزار ها، ایجاد و راه اندازی سایت مورد نظر با بهترین کیفیت، کوتاه ترین زمان و بالاترین میزان امنیت چیست؟
آیا نیاز به سخت افزار یا ابزار خاص بر اساس داده های جمع آوری شده و تخمین طراحی سایت دارید؟ 

img

مرحله پنج طراحی وب: اشکالزدایی و توسعه وب سایت
هنگامی که اطلاعات و محتوا در سرور سایت قرار می گیرد، وقت آن رسیده که انطباق سایت با نیازهای اصلی سایت را بررسی کنیم. این نظرسنجی ها به مدیران وب کمک می کند تصمیمات بهتر در مورد تغییرات در ساختار اصلی سایت و توسعه آینده آن را به دست آورد. 

img
طراحی وبسایت استاتیک
طراحی سایت استاتیک مناسب برای وب سایت هایی است که بعد از پیاده سازی تغییر زیادی نمی دهند و تنها جنبه های آن را معرفی می کنند.
این وب سایت ها ابتدا به مشتری، ایده، شغل، شغل و هدف خود سایت خود را ارائه می دهند، و سپس سایت خود را به شیوه ای استاتیک به نیازهای سایت طراحی می کنند.
سایت های استاتیک استاتیک و غیر قابل تغییر هستند، همانطور که از نام آنها بدست می آید. چنین سایت هایی از سایت سایت admin برای تغییر جزئیات سایت استفاده نمی کنند و فقط برای افراد و افرادی که فقط یک وب سایت را برای ارائه خدمات خود می خواهند مناسب است.
هزینه اجرای چنین سایت هایی بسیار کم است و در این صورت می توان به صاحب سایت کمک کرد.
امروزه بسیاری از مردم خواستار ایجاد چنین سایت هایی برای نمایش خدمات خود در دنیای مجازی هستند. اگر شما می خواهید یک سایت برای ارائه خدمات خود، شما هم اکنون می توانید سایت خود را باز کنید. فقط با ما تماس بگیرید
در بررسی نوع قالب سایت استاتیک، توجه داشته باشید که سایت شما باید نگاه و احساس خوبی داشته باشد و به درستی در تمام مرورگرهای مانند اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس نمایش داده شود.
البته، پاسخ قالب به صفحه نمایش نیز قابل توجه است، سایت شما باید به طور صحیح در تلفن همراه و رایانه لوحی نمایش داده شود، به طوری که کاربران سایت شما که با این دستگاه ها به سایت شما می آیند، می توانند به راحتی و بدون زوم کردن از محتوا . سایت و محتوا را ببینید
با ما تماس بگیرید برای یک سایت استاتیک که به نظر می رسد خوب و کاربر پسند، سازگار با تمام مرورگرها و پاسخگو است. تیم طراحان و توسعه دهندگان وب سایت، با داشتن یک تیم با تجربه، شما را به همه آنچه که دنبال می کنید، ترویج می دهد. فقط با ما باش
شما همیشه باید اطلاعات مربوط به سفارش شغلی و نحوه پیاده سازی سایت را قبل از اینکه به شما دستور کاری بدهید که شما ندارید دریافت کنید. در اینجا چند سوال مطرح می شود:
چگونه اطلاعات به دست آمده درست است؟
در طراحی طراحان سایت، شرکت های طراحی سایت و حتی کاربران آنها، هر کدام با توجه به تجربه کاری و نوع تفکر در مورد آن تجارب، اطلاعات در مورد طراحی و پیاده سازی سایت ارائه می دهند. با توجه به تخصص کارشناسان طراحی سایت ما، طراحان و طراحان وب سعی در ابتدا به افزایش اطلاعات شما می پردازند تا بتوانیم ایده کلی سایت را در مورد شرکت شما به دست آوریم. این است که شما می توانید بهترین سایت خود را درک، درک و پیاده سازی کنید با توجه به سلیقه و اهداف خود.
1. آیا همیشه باید طراحی وب سایت ارزان را انتخاب کنید؟ یا باید با قیمت بالا شروع کنید؟
2. راه خوبی برای داشتن یک سایت خوب چیست؟
فرض کنید شما می خواهید یک ساختمان بدون هدف ایجاد کنید، بدون طراحی یک طرح، طراحی، و طراحی دکوراسیون داخلی را نمی توان با توجه به نیاز مشتریان و کارفرمایان ساخته شده است. طراحی سایت یکسان است، شما باید هدف خود را برای طراحی سایت خود پیدا کنید، و به برنامه ها و راه حل های خود برای رسیدن به آن هدف بگویید. همکاران ما پیشنهادات خود را برای سایت شما ارائه می دهند، به محض اینکه اهداف و خواسته های خود را تعیین کرده اید.
1. اهداف سایت های شرکت ها و چگونگی اجرای آنها چیست؟
2. پشتیبانی 24 ساعته سایت چیست؟ و منافع چیست؟
با بررسی فوق، شما به راحتی می توانید اهداف خود را از طراحی وب سایت شرکت خود و طراحی خود را با سایت خود انتخاب کنید. ما امیدواریم که موارد فوق برای عزیزان شما مفید باشد.
تبدیل وبسایت استاتیک به داینامیک
اگر یک سایت استاتیک داشته باشید و مشکلی در به روز رسانی محتویات خود یا اضافه کردن صفحات و پست های جدید، یا قرار دادن عکس ها و ویدیوها در سایت خود داشته باشید، به یک سایت استاتیک (سایت استاتیک) به سایت پویا (سایت پویا) تبدیل شوید. آیا شما از منوها و گرافیک سایت خود خسته شده اید و می خواهید خودتان سایت خود را ویرایش کنید، اما شما دانش طراحی سایت ندارید، باید با یک متخصص حرفه ای کار کنید.
گروه تفکر خلاق ارتون می تواند سایت استاتیک خود را به یک سایت دینامیک خاص برای شما تبدیل کند و شما می توانید سایت خود را بدون اطلاع از طراحی سایت ویرایش کنید، مطالب سایت خود را به روز کنید، پست های جدیدی اضافه کنید، سایت خود را منو اضافه یا رها کنید و رنگ پس زمینه یا بنر سایت خود را تغییر دهید.
سایت دینامیک طراحی شده توسط تفکر خلاق آرتنوس دارای یک پنل مدیریت است که شما می توانید سایر مدیران سایت خود را از طریق این پنل مدیریت تعریف کنید و بدون هیچ مشکلی دسترسی آنها به وب سایت خود را تعریف کنید. همچنین می توانید مطالب خود را به یک ویرایشگر متن ساده اضافه کنید و آن را به محیط مدیریت خود و هزاران ویژگی دیگر اضافه کنید ...
طراحی سایت فروشگاهی
وب سایت های تجارت الکترونیک دارای ویژگی های منحصر به فرد و طراحی خود هستند، که منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان به یک کسب و کار ساده - خرید اینترنتی می شود. طراحی وب سایت نیاز به در نظر گرفتن انواع مختلف اصول فروش آنلاین در هنگام طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک. در این مقاله سعی خواهیم کرد به برخی از جنبه های مهم طراحی وب سایت نگاه کنیم که باید در وب سایت تجارت الکترونیک مورد توجه قرار گیرد.
این سوال در ذهن بسیاری از شما ممکن است باعث شود که چرا طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی متفاوت از طراحی وب سایت های دیگر است. تمام وب سایت ها باید جذاب، سازماندهی خوب و طراحی شده با استفاده از رنگ مناسب برای نوع وب سایت و غیره طراحی شوند. نظر شما تا حدودی خوب است، با این حال، ما نگاهی نزدیک به برخی از وب سایت های تجارت الکترونیک موفق برای نشان دادن تفاوت آشکار است که معمولا در وب سایت تجارت الکترونیک موفق با دیگر وب سایت ها یافت می شود.
یک وب سایت تجارت الکترونیک نیاز به پیروی از برخی از اصول فروش دارد:
تجربه تحویل به کاربر در هنگام خرید
اطلاعات کامل و دقیق در مورد صاحب و فروشگاه اینترنتی معتبر ارائه کنید
طراحی سایت باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به آسانی از این سایت استفاده کند، در غیر این صورت کاربر به رقبای خود مراجعه می کند!
اینها اصول جدید نیستند. همه ما در بسیاری از مراکز خرید، فروشگاه ها و مغازه ها، بسیاری از این اصول را دیده ایم و تجربه کرده ایم. چالش بزرگ برای طراح وب چگونگی استفاده از این ترجمه و تست در بازاریابی اینترنتی با مشتریان مجازی آن و اجرای آن در طراحی وب سایت خود است. من مطمئن هستم که همه شما متوجه شده اید که در اکثر سوپر مارکت ها نان های جدید را در پایین فروشگاه قرار داده اند، بوی نان جدید، پایان فروشگاه را جذب می کند و در برخی موارد کانال خاصی را برای بوی فروشندگان به سمت در درب ورودی، در این وضعیت، انواع مختلفی از محصولات جالب ظاهر ایجاد می کنند، و این راه فروش محصولات مختلف است، اگر خریدار تنها نان را بخورد!
یکی از مواردی که می تواند در فروشگاه های آنلاین به منظور جذب مشتریان ذکر شود، استفاده از قرعه کشی ها و اهدای محصول است، به این ترتیب شما می توانید انواع خواسته های مورد نظر از بازدید کننده و راه برای تشویق استفاده از خدمات سایت شما شما
یک طراحی وب سایت مناسب باید طراحی شود تا کاربر بتواند با یک کلیک یا دو کلیک یک صفحه یا صفحه ای که می خواهید آن را خریداری کند، این یکی از بهترین چیزهایی است که کاربر را خسته نخواهد کرد یا به آن می رود سایت های دیگر ، زمان بسیار برای کاربر بسیار قدردانی است!
طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی تحت تحقیق است یکی از جنبه های مهم این است که در هنگام دسترسی به یک صفحه وب چشم کاربر در نگاه اول است. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است. تحقیقات بیشتر نشان داده است که میانگین منطقه در سمت چپ صفحه سایت بیشترین توجه را جذب می کند و سپس مرکز صفحه توسط سایت طراحی شده است. با استفاده از این تکنیک ها، طراحان وب باید به چیزهایی که توسط بازدیدکننده دیده می شوند نگاه کنند، بسیار شبیه آنچه که در سوپرمارکت اتفاق می افتد. یک طراح وب تجارت الکترونیک، شما می دانید که چگونه یک سایت را ایجاد و طراحی کنید که باید موارد خاص مورد نیاز فروشنده را با کارآیی بیشتری ترکیب کند.
اگر اعتماد به نفس در ایجاد وب سایت و ایجاد فروشگاه الکترونیکی دارید، مطمئن باشید از توصیه ها و راهنمایی های طراح وب با تجربه و ترجیحا کسی با تجربه در تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین استفاده کنید.
طراحی حرفه ای پرتال
ویژگی های پورتال:
با توجه به نکات مندرج در تعریف پورتال، ویژگی های پورتال عبارتند از:
شخصی سازی اطلاعات و استفاده از پورتال را با توجه به نیاز کاربر توسط شخص یا خود پورتال فراهم می کند. (شخصی سازی و خیاطی)
ارائه موتورهای جستجو و دایرکتوری ها به طوری که کاربر می تواند به اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشد. (جستجو و دایرکتوری)
گزینه های شخصی سازی برای تغییر ظاهر و ساختار پورتال برای هر کاربر فراهم می کند (سفارشی سازی کاربر نهایی).
ارائه مکانیزم مدیریت اطلاعات برای افرادی که مسئول این پورتال هستند. (محتوا و مدیریت داده ها)
ارائه مکانیزم برای مدیران پورتال برای برآوردن نیازهای افراد مختلف در سازمان.
پشتیبانی از برقراری ارتباط با منابع خارج از پورتال، مانند سرویس وب و سایت های دیگر، برای دریافت اطلاعات و خدمات مورد نیاز.
پلت فرم خاص مستقل است به طوری که آن را برای همه افراد با سیستم عامل های مختلف و مرورگرها (قابلیت متقابل پلتفرم) قابل دسترسی باشد. این مورد همچنین شامل پشتیبانی از PDA و سیستم های تلفن همراه است.
تنها ورود به سیستم: مکانیزمی که به وسیله آن فقط کاربر تنها با دسترسی به تمام خدمات خود و محدوده اطلاعات تنها با یک ورود به سیستم.
دستورالعمل های امنیتی برای تعیین سطوح دسترسی کاربر و نقش هر کاربر در سیستم. این سطح دسترسی شامل بازدیدکنندگان و مدیران پورتال است. (امنیت)
یک ساختار خاص برای ارائه اطلاعات به کاربر (طبقه بندی)
یک ساختار ناوبری ساده است که به کاربر اجازه می دهد مکان، سرویس یا اطلاعات مورد نظر را با کمترین کلیک به دست آورد. (Browse / Navigate اسناد)
ایجاد امکان برای کاربران برای برقراری ارتباط با مدیران پورتال و سایر کاربران پورتال به طور همزمان ("چت") و یا غیر انجمن ("انجمن"). (همکاری)
ارائه خدمات در اینترنت
ارائه یک مکانیزم که از طریق آن کاربران می توانند در بخش های مختلف پورتال مشترک شوند و هنگام تغییر اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات جدید، ایمیل دریافت کنند. (مشترک / تازه چه خبر است)
ارسال پیام ها برای رویدادهایی که برای کاربر مهم هستند سیستم پیامی را به مشتری با استفاده از ایمیل یا پورتال خود ارسال می کند و به آنها می گوید که رویداد درخواست شده انجام شده است. به عنوان مثال، کاربران می توانند در قسمت تنظیمات خود پیام "پیام دریافت" را برای دریافت پیام شخصی شده، دریافت کار، دریافت خبرنامه درخواست کنند. (هشدار)
مدیریت گردش کار - تمام مراحل فرآیند اجرایی دارند. این فرایند به قسمت های مختلف تقسیم می شود و با زمان بندی خاصی به افراد مختلف اختصاص می یابد. حداقل راه ممکن برای بهبود کیفیت فرایند این است که آن را بر روی کاغذ اجرا کنید. اما آیا این امکان وجود دارد؟ آیا می توان این علاوه بر روند کار، چگونگی کارکرد و زمان بندی آن را کنترل کرد؟ یکی از ویژگی های این پورتال، ارائه مدیریت گردش کار است. (مدیریت گردش کار)
بر این اساس، یک فرآیند را می توان در سیستم تعریف کرد و با استفاده از ویژگی های "برنامه ریزی" و "مرحله ای"، فرایند را به وظایف کوچکتر تقسیم کنید، به طوری که هر کار نه تنها نماینده بلکه همچنین غرفه را نشان می دهد زمان بندی روند همچنین است در حال حاضر، اگر منطقه مدیریت گردش کار در کنار سیستم هشدار یا ارسال یک پیام از یک تقویم شخصی قرار دارد، می تواند به طور موثر نظارت و پیشرفت آن کمک کند. در نهایت روند پردازش پردازش پردازنده و کسانی که در این فرآیند دخیل هستند، خوب است که درک درستی از آن داشته باشیم و حتی فرآیند را برای صرفه جویی در وقت در برنامه ریزی انجام می دهیم.
علاوه بر این، اگر فرآیند انتخاب نیاز به استفاده از بخش های مختلف پورتال در طول زمان داشته باشد، می تواند معیار مناسب برای درک لینک هایی است که ما بین بخش های پورتال نیاز داریم.
سئو و بهینه سازی
seo چیست؟
SEO بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (بهینه سازی موتور جستجو) و امروز یکی از مراحل مهم طراحی وب می باشد.
بهینه سازی سایت:
شما کار طراحی سایت خود را تکمیل کرده اید، اما هنوز اندازه ای که انتظار دارید بازدیدکنندگان را در اختیار دارید. مشکل این است که شما هنوز در یکی از راه های مهم و مفید برای افزایش بازدید سایت خود کار نکرده اید. به عبارت دیگر، بهینه سازی موتورهای جستجو یا بهینه سازی سایت.
بهینه سازی وب چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو مجموعه ای از تکنیک ها و مهارت هایی است که اجازه می دهد یک سایت برای ترافیک و بازدید کنندگان بیشتر به موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و مایکروسافت اجازه دهد.
جستجوگرها را می توان به دو بخش اصلی تقسیم کرد:
1. SEO کار آفلاین به طور مستقل از وب سایت شما انجام می شود.
2. در صفحه SEO یک کار است که وب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو را به دست آورد.
این آموزش هر دو از این زمینه ها را به طور کامل پوشش می دهد.
به یاد داشته باشید که سایت به طور کامل در موتورهای جستجو بهینه نشده است، مگر اینکه شما هر دو صفحه های خارج از سایت در صفحه جستجوگر داشته باشید.
سایت شما:
SEO خرید لینک های حمایت شده و شماره یک در adwords (سیستم تبلیغاتی گوگل) و ادعا داشتن یک سایت پرطرفدار در گوگل. خرید چنین تبلیغات مربوط به SEM یا Search Engine Marketing است که به معنای سیستم بازاریابی موتور جستجو است و در این آموزش گنجانده نشده است. SEO اولین نام شما نیست
چه کسی از SEO استفاده می کند؟
اگر سایت طراحی شده در حال حاضر در جستجوی "چگونگی ساخت تخم مرغ" در رتبه دهم قرار بگیرد، پس باید برای بهبود نتایج جستجو برای این سایت، از SEO استفاده شود. به عنوان موتورهای جستجو در وب تبدیل به رایج ترین، تقریبا هر کسی که می خواهد در وب دیده شود می توانید از مزایای بهینه سازی سایت استفاده کنید.