برای ورود به ناحیه کاربری بر روی این نوشته کلیک نمایید
شنبه 31 تیر 1396
ورود/ثبت نام
عضویت در خبرنامه
سامانه پیامکی

طراحی وب سایت در کرج

طراحی وبسایت در کرج

طراحی سایت در کرج




سرعت در انتقال پیام به بازار هدف

سامانه ارسال پیامک انبوه آرتنوس این قابلیت را دارد که بیش از 100000 پیامک را تنها در عرض چند ثانیه به بازار هدف برساند .
ارسال پیام های خاص برای تک تک مشتریان و مخاطبان
با استفاده از قابلیت نظیر به نظیر سامانه پیامک آرتنوس این امکان برای کاربران محترم ایجاد شده است .
هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان
مطالعه ها و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود 20 بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد .
دسترسی دایم به مشتریان
پیام خود را در لحظه به گوش مشتریانتان برسانید. صاحبان تلفن همراه، این وسیله را در بیشتر اوقات شبانه روز و در بیشتر اماکن، همراه خود دارند. از این رو شرکت می تواند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراری، پیام هایی را به مخاطبان ارسال کند .
افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام
کانال بی سیم دارای مزیت بالقوه برای ارسال اطلاعات دقیق تر و دارای جزییات بیشتر است، پیام را می توان با توجه به هریک از مشتری ها تهیه کرده و نتیجه بهتری گرفت. از آنجا کهسرویس پیام کوتاه (*) خدمت ارزش افزوده ای است که روی بستر شبکه ارتباطات (تلفن های همراه و ثابت) ارائه می شود و به وسیله آن مشترکان قادر خواهند بود به یکدیگر پیام های نوشتاری ارسال کنند. سرویس پیام کوتاه ابتدا در سال 1991 در اروپا و در شبکه بی سیم به کار گرفته شد. این سیستم قابلیت ** ( از یک مشترک به مشترک دیگر) و * ( از یک مشترک به چند مشترک) و روش ارسال پیام به طور عمومی توانسته است از یک طرف جایگاه با ارزشی را به لحاظ اقتصادی برای اپراتورهای ارائه دهنده خدمات *و از طرف دیگر تسهیلات و سرویس های ارزش افزوده و کاربردی فراوانی را برای مشترکان فراهم کند اما استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال 81 مورد بهره برداری قرار گرفت. از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد .

در سال 85 در حدود 8 میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه 20 میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل شد که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر می شد. در سال 84، مناقصه ای برای ارائه خدمات پیام کوتاه به صورت انبوه توسط شرکت مخابرات ایران برگزار شد که طی آن سه شرکت رهیاب، آتیه پرداز و مگفا برنده شدند .

 

 

طراحی وب سایت در کرج

طراحی وبسایت در کرج

طراحی سایت در کرج

شرکت تفکر خلاق آرتنوس

طراحی سایت بهینه سازی سایت و تجارت الکترونیک

Artenoos Creative Thought

WEB SOLUTIONS