برای ورود به ناحیه کاربری بر روی این نوشته کلیک نمایید
دوشنبه 9 اسفند 1395
ورود/ثبت نام
عضویت در خبرنامه
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

طراحی تخصصی ترین سایت های فروشگاه آنلاین توسط  شرکت تفکر خلاق ارتنوس

تخصص آرتنوس : تولید CRM  ، تولید انواع اپلیکیشن ، تولید انواع پرتال ، پیشرفته ترین طراحی سایت، ارزانترین طراحی سایت ، طراحی سایت با asp.net طراحی سایت،طراحی سایت حرفه ای ،  طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت استاتیک ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی صفحات وب ، سئو حرفه ای, طراحی فروشگاه اینترنتی ، تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت است.



فروشگاه اینترنتی یا به قولی شاپینگ یک فضای مجازی بر روی اینترنت است که فروشندگان می توانند کالا و محصولات خود را از این طریق عرضه نمایند . در این فروشگاه ها  هیچ محدودیتی برای فروشنده ها وجود ندارد.

مزایا و ویژگیهای فروشگاه اینترنتی :

فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی از لحاظ زمانی ندارد یا شاید به تعبیر عامیانه بگوییم هیچ وقت تعطیل نیست.
خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس باشد.
هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.
 
حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد.
محدودیت مکانی ندارد و مشتری می تواند از هر جایی خرید کند.
باعث عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا میشود.
باعث کاهش هزینه ها مانند کارمند ، آب برق ، تلفن و ... می شود.

راه های ارتباطی با ما  :

کانال رسمی تفکر خلاق آرتنوس : https://telegram.me/artenooswebdesign     

تلگرام : @artenoosco2   

تلگرام : @artenoosco     

اینستاگرام :  https://www.instagram.com/ARTENOOSCO

تلفن :

02632721747 

09109400668

فکس :

02142694645

ادرس : کرج - میدان مادر به سمت هفت تیر بعد از خیابان دوم جنب اداره سازمان زندانها ساختمان مهرویلا طبقه دوم واحد 5


طراحی وب سایت در کرج

طراحی وبسایت در کرج

طراحی سایت در کرج


مزایا فروشگاه اینترنـتی



فروشـگاه  اینترنـتی
، ویژگی های منحصر به فرد خود را دشته و طراحی خاصی نیز نیاز دارند که منجر به زیاد شدن بازدید کننده به یک کار ساده خرید اینترنتی. یک طراح وب نیاز به در نظر گرفتن انواع از اصول فروش آنلاین در حالی که طراحی یک فروشـگاه  اینترنـتی است. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد نگاهی به برخی از جنبه های مهم طراحی سایت  که باید در یک فروشـگاه  اینترنـتی مورد توجه قرار گیرند اشاره نماییم.

این سوال در ذهن بسیاری از شما احتمالا به وجود آمده که چرا طراحی فروشـگاه  اینترنـتی از  طراحی وب سایت های دیگر متفاوت است. همه سایت های اینترنتی باید به صورت جذاب، به خوبی سازماندهی شده و با استفاده از رنگ مناسب که متناسب با نوع وب سایت و غیره است طراحی گردد . نظر شما تا حدی خوب است با این حال یک نگاهی از نزدیک در برخی از فروشـگاه  اینترنـتی موفق می اندازیم تا تفاوت مشهودی  که به طور معمول در یک فروشـگاه  اینترنـتی موفق با وب سایت های دیگر است را را نشان دهیم.


فروشـگاه  اینترنـتی نیاز به پیروی از برخی اصول فروش دارد :

انتقال تجربه لذب بخش به کاربر در طور خرید .

دادن اطلاعات دقیق و کامل در خصوص صاحب سایت و فروشگاه اینترنتی که باعث جلب اعتماد
کاربر به سایت شما شود .طراحی سایت باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی بتواند از سایت استفاده کند ، در غیر این صورت کاربر به رقبای شما رجوع میکند !

این ها اصول جدیدی نیستند. همه ما بسیاری از این اصول را در برخورد های خودمان در مراکز خرید ، فروشگاه ها و مغازه های مختلفی دیده ایم و تجربه کرده ایم . چالش بزرگ برای یک طراح وب، این است که چگونه می توان از این ترجمه و آزموده های خود در بازاریابی اینترنتی و با مشتریان مجازی خود استفاده نمود و آن را در طراحی سایت خود پیاده سازی کرد . من مطمئن هستم که همه شما متوجه شده است که در اغلب سوپر مارکت ها نان های تازه را در انتهای فروشگاه قرار میدهند ، بوی نان تازه از انتهای فروشگاه جلب نظر بسیاری میکند و در بعضی از موارد فروشندگان را کشیدن کانالی مخصوص بوی آن را به سمت درب ورودی میکشانند ، در این وضعیت ، انواع محصولات و کالاهای جالب و دارای ظاهر مناسب را میچینند و این خود راهی برای فروش محصولات متنوع دیگر میشود ، در صورتی که خریدار تنها نان میخواسته !

از جمله مواردی که میتوان در فروشگاه های اینترنتی برای جلب مشتری نام برد استفاده از روش های قرعه کشی و اهدای محصول است ، با این روش شما میتوانید انواع خواسته های مورد نظر خود را از بازدید کننده داشته باشید و راهی برای ترغیب استفاده از خدمات سایت شما میباشد .

یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مناسب باید به صورتی باشد که کاربر با یک کلیک یا 2 کلیک بتواند به صفحه مورد نظر خود برای خرید محصوب هدایت شود ، این یکی از بهترین مواردی است که منجر نمیشود کاربر خسته شده و یا به سایت های دیگر مراجعه نماید ، زمان برای کاربر بسیار مورد توجه است !

فروشـگاه  اینترنـتی همشه در حال تحقیق و پژوهش است . یکی از جنبه های مهم این است که در آن چشم کاربر در نگاه اول در هنگام دسترسی به یک صفحه وب می باشد. بسیاری از پژوهش در مورد این موضوع انجام شده است بیشتر تحقیقات نشان داد که متوسط منطقه سمت چپ صفحه سایت ، بیشترین توجه را به خود جلب و پس از آن مرکز صفحه طراحی شده سایت میباشد . با استفاده از این تکنیک ها، طراحان وب باید مواردی را برای دیده شدن توسط بازدید کننده مورد توجه قرار دهند ، بسیار شبیه به آنچه در سوپرمارکت انجام میشود. طراح وب با تجربه فروشـگاه  اینترنـتی می دانید که چگونه برای ایجاد و طراحی سایت باید موارد و قسمت های خاص مورد نظر فروشنده را در کنار هم قرار دهد که بیشترین بازده را داشته باشد .

اگر شما برای ایجاد وب سایت و راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود مطمئن شدید ، حتماً از توصیه ها و راهنمایی های یک طراح وب سایت با تجربه و ترجیحا کسی که دارای تجربه با فروشـگاه  اینترنـتی استفاده نمایید.